Kære kunde
I forbindelse med regeringens udmeldinger om COVID-19 har Redan, på anbefaling fra koncernen, taget følgende forbehold, som kan få konsekvenser for den daglige håndtering af opgaver og forespørgsler samt leveringer i den kommende periode.
Eksterne sælgere
Er blevet bedt om at arbejde hjemmefra. I først omgang de næste to uger. Dermed udføres der ikke hverken opsøgende eller rekvirerede besøg fra Redan i denne periode.
Servicemontør:
Det samme gælder for vores servicemontør, som kun i absolut nødstilfælde vil kunne rekvireres og kun mod at kunder underskriver en erklæring om, at de ikke har været i udsatte områder, eller er under karantæne.
Derfor er e-mail til kunden nødvendig ved henvendelsen. Ligeledes må der ikke være andre i rummet, mens montøren udfører sit arbejde.
Med nødstilfælde menes: Kunder uden varme eller varmt vand, som ikke kan vente 2 uger.
Alternativt til Redan montørbesøg opfordrer vi til, at man kontakter vores Servicemontør direkte på telefon for on-line hjælp til udbedring af opgaven. Han vil normalt kunne træffes fra 7:00 til 14:30 på telefon 51268389.
Er der blot tale om reservedele, henviser vi til grossisterne eller i yderste konsekvens Redans salgsteknikere, der sidder klar på telefon 8988 0100 i tidsrummet 8:00-16:00, fredag dog 8:00-14:00.
Produktionen:
Vores produktion kører pt. som normalt, men der er naturligvis også her foretaget foranstaltninger for ikke at udsætte vores medarbejdere unødigt. Det betyder, at der kan komme forskydninger i allerede bekræftede leverancer. Vi er indtil videre dækket godt ind med komponenter og ser ikke problemer på den korte tidshorisont (2-3 uger).
Vi er i en Force Majeure situation, så ændringer kan forekomme – hvilket vi naturligvis beklager og beder Jer være forstående overfor.
Sign up til Redans nyhedsbrev og få alle de vigtigste nyheder direkte ind i din indbakke. Så er du altid opdateret omkring nye produkter, kommende events, prislister m.m.