Online registrering af reklamation kan kun foretages af grossist. Derfor skal du som VVS-Installatør henvende dig hos din grossist og i samarbejde med denne indsende reklamation.

I reklamationsblankettens kolonne Production No / S/N no. skal du angive de første 8 cifre af Production No.
eller de sidste 8 cifre i S/N No. på vores typeskilt, som vist på foto. (klik på foto for at forstørre)

Reklamationsblanket

8 cifre

Angiv adressen, hvor unitten er installeret

Kundeoplysninger

VVS installatør

BEMÆRK: Fremgår de obligatoriske data * ikke af reklamationsblanketten, tillader Redan sig at afvise sagen.

Komponent er indleveret til og reklamation er foretaget gennem følgende Grossist:

Bemærk: Varen kan ikke krediteres, hvis der ikke fremgår Grossist returnr.

Hvilken komponent har fejl

Pumpefejl

Fejltype

Komponent

Du skal angive den datostempling, der fremgår af komponenten. Hvis du er i tvivl, så tryk ? for fotoguide

Fejlbeskrivelse / Bemærkninger:

Læs Redans salgs - og leveringsbetingelser her

Bemærk, at vi registrerer og opbevarer dine kontaktinforationer for at kunne behandle din sag. Du kan altid læse mere om vores Privatlivspolitik på vores hjemmeside under “Privatlivspolitik”.

Tilføj billeder (option)

Særligt for vekslere, der er mellem 24-60 mdr. gamle jvf. typeskilt på veksler, kan du nøjes med at uploade foto som dokumentation, og Redan skal ikke have veksleren retur For alle andre komponenter gælder, at de skal sendes retur til Redan såfremd de er under garanti.

Vi bruger cookies for at sikre, at websitet fungerer korrekt, og for at forbedre din oplevelse. Du kan administrere dem ved at klikke på "juster indstillinger". Se Cookie-politikken for mere information.