Reklamationsbehandling

Online registrering af reklamation kan kun foretages af grossist. Derfor skal du som VVS-Installatør henvende dig hos din grossist og i samarbejde med ham indsende reklamation.

Produktoplysninger til brug ved udfyldelse af reklamationsformularen fremgår af fjernvarmeunittens typeskilt (se foto af typeskilt ved at trykke på linket Redan Typeskilt) og/eller anden mærkning på produkt. Bemærk, at du vil kunne støde på to typer typeskilte på dine units, som det fremgår af det foto, der fremkommer, hvis du trykker på linket Redan Typeskilt). På den ene variant er angivet Production No. og Unit No. (angivet med rødt) og på den anden variant er angivet S/N og Code No. (angivet med rødt). I reklamationsblankettens kolonne Production No. skal du således angive de første 8 cifre af Production No. eller de sidste 8 cifre i S/N No. på vores typeskilt og Unit No. eller Code no., som angivet på Typeskilt foto.

Tryk på "Udfyld reklamationsformularen" linket til højre eller nederst på siden for at åbne Redans reklamationsformular - udfyld den og tryk på "Godkend", hvorved reklamationen sendes til Redans reklamationsafdeling og behandles. Du vil se et sammendrag af din reklamation på skærmen, og du modtager også den udfyldte reklamationsformular på mail, så du kan udskrive den eller gemme den på din PC.

Husk at angive firmanavn, adresse, postnummer, by og alle de andre obligatoriske data på VVS-Installatør på reklamationsblanketten og bemærk at "Anlægsadresse" SKAL være udfyldt. Husk også at angive hos hvilken grossist komponenten er indleveret. Husk også at angive grossistens sagsnr. under Deres ref.

Efter indsendelse af online reklamationsformularen modtager du fra Redan et unikt returvarenr. (Case No), som skal bruges ved fremtidige henvendelser vedr. den pågældende reklamation.

Produktet, vedhæftet returvarenr. (Case No.), skal indsendes til Redan (Hårupvænget 11, 8600 Silkeborg) indenfor maks. 15 dage.

Bemærk: Indsendelse af reklamationsblanketter fra privatbruger vil ikke blive behandlet. Privatbruger bedes henvende sig til aut. VVS-installatør

Bemærk! Redan forbeholder sig ret til at afvise reklamationen, såfremt der ikke er korrekt reklameret iht Redan's reklamationsproces. - BEMÆRK! Defekte / afviste varer sendes ikke retur.

BEMÆRK! DEN UDVIDEDE GARANTI FOR PTC2 REGULATORER PÅ 24-36 MÅNEDER OPHØRER PR. 31.03.2021 OG VIL PR. 01.04.2021 VÆRE 24 MÅNEDER, FRA PRODUKTIONSDATO.

For yderligere oplysninger om Redans reklamationshåndtering, download vedlagte folder "Nem Reklamationshåndtering på www.redan.dk" og se vedlagte "Fotoguide", som illustrerer, hvordan du aflæser produktionsdatoen på komponenter samt angiver, hvilke oplysninger, der fremgår af Redan typeskiltet på unitten.

Udfyld reklamationsformularen

Redan Reklamationsblanket

Redan Reklamationsformular

Img Card Typeskilt

Redan Typeskilt

Fotoguide

Nem Reklamationshåndtering

Nyhedsbrev

Sign up til Redans nyhedsbrev og få alle de vigtigste nyheder direkte ind i din indbakke. Så er du altid opdateret omkring nye produkter, kommende events, prislister m.m.

Vi bruger cookies for at sikre, at websitet fungerer korrekt, og for at forbedre din oplevelse. Du kan administrere dem ved at klikke på "juster indstillinger". Se Cookie-politikken for mere information.