Reklamationsbehandling

Online registrering af reklamation kan kun foretages af grossist. Derfor skal du som VVS-Installatør henvende dig hos din grossist og i samarbejde med ham indsende reklamation.

Produktoplysninger til brug ved udfyldelse af reklamationsblanketten fremgår af fjernvarmeunittens typeskilt (se nedenstående foto eller tryk på linket Redan Typeskilt) og/eller anden mærkning på produkt.

Husk at angive firmanavn og adresse på VVS-Installatør på reklamationsblanketten og husk at angive hos hvilken grossist komponenten er indleveret. Husk også at angive jeres sagsnr. under Deres ref.

Efter indsendelse af online reklamationblanket returnerer Redan denne, påført et unikt returvarenr. (Case No), som skal bruges ved fremtidige henvendelser vedr. den pågældende reklamation.

Produktet, vedhæftet returvarenr. (Case No.), skal indsendes til Redan (Hårupvænget 11, 8600 Silkeborg) indenfor maks. 15 dage.

Bemærk: Indsendelse af reklamationsblanketter fra privatbruger vil ikke blive behandlet. Privatbruger bedes henvende sig til aut. VVS-installatør

Tryk på download link til højre for at åbne Redans reklamationsblanket - udfyld den og tryk på send og derefter kan du udskrive den eller gemme den på din PC.

Hvis du oplever problemer systemmæssigt med at sende blanketten, når du trykker på send, bedes du scanne blanketten og sende den til redanclaim@danfoss.com

Img Card Reklmamation

Redan Reklamationsblanket

Img Card Typeskilt

Redan Typeskilt

Nyhedsbrev

Sign up til Redans nyhedsbrev og få alle de vigtigste nyheder direkte ind i din indbakke. Så er du altid opdateret omkring nye produkter, kommende events, prislister m.m.